måndag 27 april 2009

Äntligen är ljushusen här!

Ja nu är de äntligen här de kära ljushusen, den som väntar på något gott...... Det har kommit en massa annat fint också!! Idag så skulle jag beskära alla mina fina rosor men tji fick jag när kära sambon städat och gjort fint och lagt in alla trädgårdsredskap i ett grönt plåtskåp. Problemet var bara att jag inte fick upp dörren på skåpet!!! nu när musöronen är framme på björken och allt!! Inte alltid så lätt med en pedant och städtokig man:) men jag får klippa i morgon istället helt enkelt. I morgon ska jag hämta hem lilltuffsan Selma, en liten pigg och busig valp. Som vi har längtat,tiden har gått fort som tur är. Ska bli så mysigt att få med mig någon på mina promenader. Skulle köpa en korg till henne igår men alla såg förskräckliga ut, det fick bli en helt vanlig korg som jag redan hade och ett mjukt och gosigt täcke, det går nog lika bra tror jag.
Jag återkommer med bilder på henne senare i veckan. Kram Johanna


Gullig kanna finns nu i butiken!

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbart gulliga dessa 3 ljushus är.Jag bara älskar dom.Säljer du kannan oxå?Ha en mysig kväll kramiz~~~~~RITA~~~~.

Vardagens guldkorn sa...

Å så mysigt!!! Du får gärna gå vägen förbi här så jag får gosa lite med och beskåda underverket!!
Kram Linda

Inas sa...

Hej Du!

Jag gillar verkligen de där ljushusen. Det kommer en dag för mig med att kunna fixa sådana. Ville bara önska dig en bra kväll och ha en fortsatt bra vecka.
Goa kramar Ina

Lillemor i Hummelsta sa...

Åååh, Johanna, nu har husen kommit!! Hoppas dom finns kvar tills jag har tid att komma till dej. Får en känsla av att det finns mer jag vill ha oxå. Det är så typiskt att alltid när jag vill åka hals över huvud så har jag beredskap på jobbet. Men jag får hålla tummen att allt fint inte tar slut på en gång.
Kram Lillemor

Susanne sa...

Oj ser fram emot att se den lilla vovven..Kannan tyckte jag var så fin men jag kunde inte hitta den i din shop.? Synd att det är ett sånt jätte avstånd mellan oss..Mysig butik har du iallafall den skulle jag gärna vilja ha utanför här..Kram