onsdag 16 juni 2010

Snart stänger butiken i kyrkbyn!


På Lördag kör vi loppis för sista gången och rea i butiken , Öppet kl 11-16.

Sista dagen butiken har öppet är onsdagen den 23/6. Har sedan semesterstängt tom lördagen den 17/7 då vi öppnar på nya stället. Ni kan beställa i nätbutiken som vanligt men v 27 kommer inga paket att skickas, vi skickar dom v 28. Vi ska flytta in till Irsta och butiken kommer att ligga i källaren i ett gammalt garage, ska fixa och måla så det blir fint för ny öppningen. Huset ska vi totalrenovera. Just nu går all vår tid till att planera kök, badrum eller ja vi kan väl säga hela huset;) Kul att få välja och planera allt från början, blir nästan som att bygga nytt! Ska visa er bilder på före och efter så ni kan följa vårat projekt från 50 tal till ett hus i lantlig stil. Ska bli så underbart för barnen att de kan springa till kompisar och gå till skolan själva, en mindre tomt ska också bli sååå skönt!


Vet inte hur jag ska göra med bloggen? vill ju ha kvar den men måste ju byta adress på den. Vet hur man gör det, men visst måste alla som länkat till mig också göra ändringar då? kan ju inte ha en adress med Irsta kyrkby när vi ska flytta härifrån! Byter adress snart och jag hoppas ni vill följa min blogg endå :)


Den nya adressen för buiken kommer vara snorregatan 11 :) hi hi!! nej jag skojar inte!! man kan ju inte köpa hus efter vad gatan heter. Det är väl ett fornnordiskt namn efter Snorre sturlasson, han var en isländsk hövding. ( nu kan ni tänka på det när ni hör det fina gatunamnet istället ;) Det bästa är väl att ni inte kommer glömma gatuadressen !


Hoppas vi ses på Lördag!!


Inga kommentarer: