tisdag 2 juni 2009

Bye bye kära kamera!

Fin hjärteask finns nu i butiken!

Attans!! min kamera har nu gett upp! den har varit mig trogen i många år och har fått stå ut med mycket. Den har nästan används dagligen till nätbutik, bloggen, barn och djur. Känner mig hemskt tom utan den, älskar att fotografera. Synd att jag inte kan lägga in en bild på den så ni får se den, den är tejpad för att hålla ihop. Jag får helt enkelt ta och köpa mig en ny. Idag regnar det massor, Melker är på sin första skolresa, till sala lekpark. Kan man ha mer otur när det var
så fint väder igår? får nog göra upp ett varmt bad till lille gossen när han kommer hem brrr.

7 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Ja snacka om otur! Noa är där också, troligtvis ganska kall och blöt när han kommer hem kan jag tro. Ett bad är nog ingen dum ide. Tråkigt med kameran, men inte fel att stifta bekantskap med en ny, jag önskar mig en nu när jag fyller år i sommar men de är ju så rackarns dyra *suck*
Må så gott och kura mysigt inne nu när det regnar =0)

hemma hos lilla mej sa...

Ja snacka om otur på skolresa och regn.Vad tråkigt med din kamera.Har du fått några pengar?Ha det så gott inne i detta tråkiga väder .Kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Britt sa...

otur med vädrert...

Vilken söt ask, den skulle inte göra ont att ha! ;-)

Kram britt

Helena - ullvi32 sa...

Hej Johanna!
NU är min nya blogg klar så om du vill får du länka den. Välkommen...! Vi ses nog snart i butiken igen..!!
/Helena

Lillemor i Hummelsta sa...

vilken fin ask, den vore väl trevlig att ha, full med praliner!
Kram Lillemor

Helena - ullvi32 sa...

Hej Johanna!
Jag har funderat på om jag skulle få in lite rött i mitt kök, har du nå fina röda detaljer i butiken, tex kökshanddukar osv som kan passa? Blir ju lite enformigt med beige och vitt överallt... =) Va inne på rosa el blått också, men tror rött blir bäst (utgår från den röda rutiga kokboken, hehe).
Vi ses och hörs!
/Helena

Krukmakeri hemjord sa...

Vilka underbara bilder på din valp*L*
Tassade bara förbi och läste i din blogg! Välkommen in till mig!