tisdag 20 januari 2009

Award

Hej jag har fått en jättefin award av min kära "granne" Linda med bloggen Vardagens guldkorn
Tänk vad glad jag blev, tusen tack!
Till denna award hörde det även lite regler:
1. The winner can put the logo on his/her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on your.
5. Leave a message on the blog of the people you´ve nominated.
Jag fuskar och nominerar 5 bloggar!
Skulle kunna nominera jättemånga men de här bloggarna har jag valt den här gången.
Tack för all inspiration som ni ger!




4 kommentarer:

smultrongården sa...

Men det var väl för snällt, vad gullig du är!!

Undrar just när jag ska hinna lämna den vidare, länka mm mm??

Jag tror nog jag måste lämna det så småningom tills tider blir, men jag tackar dig!!

Jo, mässan var bra! Kan säga att lite Miljögården tårta skulle sitta fint just nu... In my dreams..
Fabian har namnsdag idag så vi kanske hittar på nåt gott nu frampå kvällskvisten, hihi.
Allt gott till dig!
Kram Eva

Nina sa...

Nämen tackar och niger. Himla gullig av dig !!! PUSS!!! och fantastiskt glädjande...nu ska jag gå och klippa mig!

kram/Nina

Nina sa...

GULLIGT TTTTTTT ska det vara och inget annat ....

Nina sa...

Men hörru den dära tårtan du visar nedan måste jag testa . Den verkar urgod...

kram/N